Uwaga!

sobota, 27 września 2014

Czarnobyl, reaktor strachu

Tytuł : Czarnobyl. Reaktor strachu
Reżyseria : Bradley Parker
Rok : 2012
Produkcja : USA
Czas trwania : 93 minuty
Budżet : 1 000 000 $


Fabuła: 
Czwórka przyjaciół jedzie do Europy szukając mocnych wrażeń. Kiedy jeden z nich namawia resztę na wyjazd do Prypeci, łączy się z nimi norweska para. Wynajmują oni przewodnika, który ma ich oprowadzić po Czarnobylu. Już początek tej wyprawy wydaje się dziwny, kiedy przy wjeździe zatrzymują ich strażnicy zabraniając dalszego wyjazdu. Przewodnik nic sobie z tego nie robi i wjeżdża na teren przez ukryty przejazd. Sprawa zaczyna się komplikować, kiedy auto wysiada, a grupa jest zmuszona do pozostania na miejscu już po zmroku.

Opinia:
Bardzo możliwe, że tylko mnie ten film zawiódł bardziej niż innych. Temat Prypeci i Czarnobyla interesował mnie od bardzo dawna. Moja radość była wielka kiedy dowiedziałam się o powstającym właśnie filmie. No i co? Temat doskonały, można było go wykorzystać do maksimum możliwości szczególnie, że nie był on jakoś specjalnie powielany. Tragedia to nie była, nie popadajmy znów w paranoje. Jednak czuło się pewien niedosyt. Odniosłam wrażenie, jakby scenariusz nie był do końca przemyślany. Początkowo trzyma w napięciu a potem banda zmutowanych ludzi biega do końca filmu nie wiedząc co pokazać. Brr. A wy co myślicie?

Podsumowując:
Aktorstwo : 3/10
Napięcie i zaskoczenie : 7/10
Zakończenie : 5/10
Oryginalność fabuły : 8/10
Horror : 6/10


PS. Jeśli ktoś ma problem z obejrzeniem któregoś z podawanych przeze mnie filmów online, proszę pisać! Każdemu chętnie pomogę. To samo, jeśli życzycie sobie o opisanie któregoś z filmów, który jeszcze się nie pojawił!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz